diumenge, de setembre 10, 2006

Hipocresia

Una colla d'hipòcrites, això es el que son. Nens avorrits que es prenen el tema com una distracció, com una manera de passar l'estona sense mullar-se massa.

"Cap renuncia, cap submissió, Independencia", deien... com voleu aconseguir res si no us creieu els vostres propis lemes!

"Avui més que mai, estem orgullosos de ser qui som i fer el que fem..." hipòcrites! Colla de cagats mentiders... Em fot vergonya estar sota la vostra bandera...

No sou res del que dieu que sou, colla de Niños Bien amb samarretes supermegapunkis que guai de la parra!

EM foteu vergonya tots plegats! I els que tenim ideals de debò ens hem de veure barrejats amb vosaltres... que dic barrejats, liderats per vosaltres! I que ens fotin els qualificatius que nosaltres us fotem a vosaltres...

Aneu a cagar!
He dit.

2 comentaris:

A la/es 11:00 p. m. , Blogger carlota ha dit...

has dit
i tens raó, i em rebenta perquè ja saps que jo, al vostre estil prehistòric no m'hi avinc gens, però tant és.
de fet, passa el de sempre, els de baix pringuen, i els de dalt s'enduen el mèrit. també és per això que plego, passo de veure'm barrejada amb gent que només es mou per interessos, i trepes que busquen butaca al parlament. ecs

demà us porto l'esmorzar.. he comprat unes galetes millors que les maria... ^^

 
A la/es 1:20 a. m. , Blogger Yáiza ha dit...

Hu! Àlvaro pujant-se per les parets!!! (quina por...)

Més o menys entenc la situació que expliques... Ja he descobert pel meu compte que la gent vol poder... ambicionen poder com si en tenir-lo els anés la vida. I el poder, corromp. Ja se sap. Potser és una mica fort parlar així dels teus companys, però a la llarga acaba sent el mateix. Per això em vaig fer enrere quan ja estava a punt d'afiliar-me al mateix grup polític que tu, però a Rubí...

Al final, he arribat a la conclusió que defensaré més lliurement els meus ideals a la vida quotidiana que sota la bandera d'un partit.

Un petó!

PS: per cert, mira't el meu blog, que avui m'he inspirat i t'estic fent competència poètica... tot i que la qualitat (i la quanitat) no és comparable... el teu blog segueix sent millor (però dona'm temps i vuràs!!! xDDD)!!!

 

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici