dijous, de juliol 27, 2006

Un àngel en cotxet

Estava assegut allà. Esperant. Esperant-la. Sabent que no en sortiria res de bo d'aquella conversació, sabia que tot el que venia era dolent. Sabia els motius, i els entenia. Entenia que en certa manera era el millor, abans de que les coses es compliquessin massa per tots dos. Entenia que s'havia de fer. Però li pesava al cor. La seva cara ho reflexava fàcilment. Feia cara de no voler ser ell en aquell moment. De ser, per exemple, que sé jo, la nena que passava en cotxet i s'ho mirava tot amb cara de despreocupació.

De sobte, la nena li torna la mirada. Se'l mira amb cara de pena. Gira la vista, i de sobte, es gira en el seu cotxet, li fa una cara de resignació i companyerisme, com dient "Noi, que hi farem...", i li fa adeu amb la maneta. La obre, la tanca, la obre i la tanca. I se l'emporten en el cotxet.

Ell somriu, es gira, i la veu venir. Si, que hi farem...

5 comentaris:

A la/es 2:57 p. m. , Anonymous Anònim ha dit...

Àlvaro! No has perdut el temps aquestes dues setmanes eh!
M'encanta la teva capacitat de retratar, amb paraules, un moment, una situació, unes circumstàncies, de manera tan acurada que em pugui imaginar que la que ho viu sóc jo.

A veure quan parlem perl msn!! (ho sento, ahir quan vas saludar no hi era)
Fins aviat!

Muaks!

 
A la/es 2:58 p. m. , Anonymous Anònim ha dit...

Per cert, la del comentari anònim sóc jo, que m'he oblidat de firmar.

Yáiza

 
A la/es 3:52 p. m. , Anonymous Anònim ha dit...

Jeje això és el que em vas explicar l'altre dia, que et vas quedar tot pillat! aixxxx niz, si, què hi farem...
Cuida't!

 
A la/es 4:30 a. m. , Anonymous Anònim ha dit...

Very pretty site! Keep working. thnx!
»

 
A la/es 7:49 a. m. , Anonymous Anònim ha dit...

Hmm I love the idea behind this website, very unique.
»

 

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici