dissabte, d’abril 15, 2006

Nasser

Lluna plena sobre el llac Nasser
i el cant d'aparellament dels cocodrils
i les mirades intenses dels nens de Nubia,
jo he vist tot aixo,
us ho creieu o no.

He regatejat al Khal-Khalili,
he sentit els al-mohadins
cridant a l'oracio,
des dels minarets,
en plena nit.

He passejat en camell,
a la riba del Nil,
m'han rebut amb Carcadeh
en cases de parets blanques.

He mirat als ulls de la pobresa
i de la mera senzillesa,
he mirat als ulls de la gana,
i de la confusio de la gent.

He contemplat pobles,
exhibint la seva cultura
a l'aparador turistic,
per aconseguir dos euros.

I he apres a dir
Yala habibi,
i he apres a dir
la shokran,
i he apres a dir
aiwa, men fatlak,
i tambes se dir,
ana catalanian,
pero mai sabre dir,
que veia als ulls de Fatima
quan em demanava men fatlak
que li compres la nina,
o quan Mohamed em deia,
regalo ragalo, regala pulsera,
mentre conduia el meu camell.

Mai sabre explicar
el sol vermell sobre el Nil,
ni la lluna blanca sobre el llac,
ni els temples i els deus,
mai sabre descriure,
l'extrany color d'Egipte.

5 comentaris:

A la/es 8:25 p. m. , Blogger carlota ha dit...

em sembla que amb la teva descripció, ho podem començar a imaginar. molt bona, nano!

 
A la/es 11:30 a. m. , Blogger OLGA! ha dit...

dubto k puguis si no hi has estat mai...

molt mako =)

 
A la/es 12:38 a. m. , Anonymous Anònim ha dit...

UUUf, què preciós!

 
A la/es 3:55 a. m. , Anonymous Anònim ha dit...

Greets to the webmaster of this wonderful site. Keep working. Thank you.
»

 
A la/es 9:54 a. m. , Anonymous Anònim ha dit...

Very best site. Keep working. Will return in the near future.
»

 

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici