divendres, d’abril 07, 2006

Me'n vaig

Ara entenc aquella gent que remugava i posava mala cara quan se n'anaven a Andalusia... tants dies fora de la meva ciutat se'm faràn costa amunt. D'acord que estaré visitant un dels bressols de la civilització, però serà com visitar un altre mon, un mon d'aquells que preferiiem que no existís, tancar els ulls i quedar-nos amb la imatge de la gent benestant de la Diagonal o Passeig de Gràcia, o amb els joves burgesos que ens queixem pel món en que vivim. No ho sé... suposo que anar a un país tan diferent fa que et replantejis coses...


Però no és això el que em fa més mal... potser el que em fot més es tenir que deixar de veureu's a tots... ara que em construit aquesta mena de reducte, aquest "grup" o digueu-li com vulgueu, aquest racó de mon on tots podem dir el que pensem, on, que collons, m'hi sento tan bé.

Trobaré a faltar als dos Freaks que ho comparteixen tot amb mi, els millors amics que tinc. Trobaré a faltar a la Bad Girl from London i als seus comentaris fora de lloc 8-). Trobaré a faltar a la rebel i als seus culebrons, i els culebrons de tots plegats, que deu ni do com la liem ultimament eh! Trobaré a faltar a la gent que em proporciona tabac (Marta x'D) i a la que té el novio a ESADE, i fins i tot trobaré a faltar a la gent aquesta a qui no trobaré a faltar (trobaré a faltar dir que no els trobaré a faltar, més aviat juju) Trobaré a faltar als Jerkis i les farres al Tio Canya, i a les matinades a Enfants i les xerrades d'última hora, i els Ló Cigaló de Baileys al bar del costat del Casal amb el molt honorable portaveu.

En definitiva, us trobaré a faltar a tots perquè tots sou part del meu món, sou els meus amics i deu dies son deu dies... I hi ha una persona a qui trobaré a faltar especialment... Una persona que fins fa poc no formava part d'aquest mon, però que ara destaca cada cop més i més i més i no puc deixar de pensar en ella... no m'he pogut acomiadar d'ella... però doneu-li un petó de part meva, encara que no li digueu que és de part meva... em quedaré més content així.

Gràcies a tots! Us estimo, per cursi i tòpic que soni.

5 comentaris:

A la/es 12:22 a. m. , Blogger carlota ha dit...

WAAAAAAAAAAAAAAAAAALA!
mola...
=)
hem de xerrar de moltes coses eh nano?
petunitus

 
A la/es 2:21 p. m. , Anonymous Anònim ha dit...

ei bones!!!
q cabron!! anara egipte... ja m'agradaria, la vall dels reis, Tebes..., les piramides de Ghise (com carai s'escriguin), el Caire... WAAAAA !!! quina passada!!!
Però stic d'cort amb tu... nosaltres tmbe et trobarem a faltar, b... ja et trobem a faltar :P però sas q és el millor del viatge, la tornada! pq ens esperen unes farres i borretxeres q dubtu molt q ho poguem soportar!! jajaja...
per cert... a mi tmbe m'has d'explicar moltes coses... q fa una temporada q no es veiem, i q coi putilla! a liarla!!!

METAL IS FOR EVER!!!!

Bernat R.
PD: se q fot molt aixo de fer els comentaris en anonim... però em fa pal crear un bloc per xo.. o sigui q us seguireu fotent!

 
A la/es 4:03 p. m. , Anonymous Anònim ha dit...

ei, nen!! mol macu el q as escrit, eh? Io tmb et trobaré a faltar, buenu, d fet, io tmb et trobu a faltar....les nstres llargues cunverses critican a tot deu, les nostres grans clases d bio, els mumens en q ens agubiem i respirem dins d'una llauna de cola, pensan en els examens d quimica...en fi! tot axo i moltes mes coses!! d debo, tiu, q ets un tiu collonut i m'alegro moltissim d'haver-te conegut( sona a tipic xo sas de sobres q no u es!xD!)
Buenu!! em vaig dspedin q dintre d poc vaig cap a Maldà...( q recorda q a lestiu meu de venir a fer una visita, eh?)
Molts petons, i fins dmartsss!!

 
A la/es 2:29 p. m. , Anonymous Anònim ha dit...

Nice idea with this site its better than most of the rubbish I come across.
»

 
A la/es 1:06 a. m. , Anonymous Anònim ha dit...

Very pretty design! Keep up the good work. Thanks.
»

 

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici