dimarts, de maig 16, 2006

Como quisiera poder vivir sin aire

Cómo quisiera poder vivir sin aire...
Cómo quisiera poder vivir sin agua...
Me encantaría quererte un poco menos.
Cómo quisiera poder vivir sin ti.

Pero no puedo, siento que muero,
me estoy ahogando sin tu amor.

Cómo quisiera poder vivir sin aire.
Cómo quisiera calmar mi aflicción.
Cómo quisiera poder vivir sin agua.
Me encantaría robar tu corazón.

¿Cómo pudiera un pez nadar sin agua?
¿Cómo pudiera un ave volar sin alas?
¿Cómo pudiera la flor crecer sin tierra?
Cómo quisiera poder vivir sin ti.

Pero no puedo, siento que muero,
me estoy ahogando sin tu amor.

Cómo quisiera...
Cómo quisiera lanzarte al olvido.
Cómo quisiera guardarte en un cajón.
Cómo quisiera borrarte de un soplido.
Me encantaría matar esta canción.

Però no puc, coses d'aquelles que no es trien són les que ens dirigeixen la vida, tan per bé com per mal...

2 comentaris:

A la/es 11:40 p. m. , Blogger carlota ha dit...

jo també ho voldria, a voltes....
appffff
és tot tan difícil... i si ho soluciono serà pitjor.
casumsengles.

petonassos

 
A la/es 1:04 p. m. , Anonymous Anònim ha dit...

"Però no puc, coses d'aquelles que no es trien són les que ens dirigeixen la vida, tan per bé com per mal..."

totalment dcort... encara que no ho vulguis, que no t'ho esperis, que no estigui en els teus plans... passa i no tens més ramei que acceptar-ho.

Salut!

Bernat R.

 

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici