dilluns, de maig 08, 2006

Altres coses que també m'agraden

M'agrada, avui,
haver vist sortir el sol
des de la platja
i entre amics.

M'agrada veure,
com tot s'encarrila
i que a aquells a qui estimo
també els hi va bé.

M'agrada veure
que encara som capaços
de pendre'ns-ho amb humor,
i celebrar que venen temps durs.

M'agrada veure
que m'agrada tot això,
que el meu cor no ha mort
ni s'ha fet de pedra.

M'agrada tenir els ingredients
i seguir buscant la recepta,
m'agrada l'esperança
de veure't d'aquí poc,
no importa quan,
m'agrada estar viu un dia més,
m'agrada caminar
i sentir el terra a sota
i el cap als núvols,
i enterrar el passat
però no els records
i m'agrada que existeixi
amistade doppo amore
i que sigui capaç d'indignar-me
per allò que no sé,
i poder alegrar-me
del que fa un temps
m'hagués enfonsat,
i poder dir que és amarg,
però que és vida,
i que puc trobar el camí,
si encara no ho he fet,
i poder somiar
en que les coses vagin bé
i poder dir-te que descobreixo
coses noves als teus ulls,
que tot ho fan tan fàcil,
i dir-te que conto les hores
que queden fins el moment
en que em facis un forat
a l'agenda de la teva vida.

4 comentaris:

A la/es 11:03 p. m. , Blogger carlota ha dit...

oh dear!
me n'alegre tant!
la recepta... potser seria hora d'esriure-la, no?
o millor encara... i si en fem una cançó?
apa, aquí ho deixo =) musiqui vostè senyor geni, dimecres en parlem.. o si t'il·lumines em truques, va bé?
un petó.

_xtasis_

 
A la/es 11:24 p. m. , Blogger carlota ha dit...

OMENTARI GENERAL A TOTS ELS LECTORS DEL MESTRE UNDERNEATH:
TÉ L'ORDINADOR ESPATLLAT I M'HA DONAT ORDRES ESTRICTES QUE AVISI QUE NO POT ESCRIURE.

DONCS APA, JA ESTÀ DIT.

ESPEREM QUE ELS PROBLEMES TÈCNICS NO ENS PRIVIN GAIRE MÉS TEMPS DEL PLAER DE LLEGIR-LO.

(ala nen, t¡'he deixat la moral als nuvolets)

petons

 
A la/es 8:42 a. m. , Anonymous Anònim ha dit...

Very best site. Keep working. Will return in the near future.
»

 
A la/es 11:51 a. m. , Anonymous Anònim ha dit...

Interesting website with a lot of resources and detailed explanations.
»

 

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici