dimecres, d’abril 26, 2006

Inspiració matinal

Poesia escrita a les 7:20h del matí... només llevar-me m'he iluminat, m'ha atacat una imatge tant potent que m'ha obligat a escriure... el teu somriure.

Aquest matí he despertat
pensant en el teu somriure
i ha semblat que totes les foscors
s'haguessin desat a una butxaca
absurda i màgica.

Passen els dies i sembla
que esperi una cançó
que no acaba d'arribar mai
i només la sento quan et veig
i quan em parles.

I escric poesia per les parets
a les targetes de visita i, també,
al palmell de la mà, com si volgués
capturar cada instant, cada cop,
cada glop de tu.

Així que m'he llevat i he escrit
el meu despertar, versos per a tu,
com un infeliç intento dibuixar
entre síl·laba i síl·laba, un somriure,
i un record.

4 comentaris:

A la/es 11:54 a. m. , Anonymous Anònim ha dit...

aquesta tmbé es teva???!!!

collons!! molt b!!
mmm et faria una proposta... q et semlba fotre-li als poemes q has posat musica? pq son molt bones i amb musica seria brutal!!
pensato i en parlem entre birres

Salut!! i no paris mai d'escriure!!!

Bernat R.

 
A la/es 10:29 p. m. , Blogger OLGA! ha dit...

descansa ke et sortiran arrugues!!! a les 7 del mati fotres a escriure!! san de tenir ganes eh? juju

ah, pro apart daixo, es mol maku*

 
A la/es 11:54 p. m. , Blogger carlota ha dit...

i la nyonya sóc jo?
filldeputa.... m'has fet plorar, casumsengles
(he dit sengles, i no sangles, perquè sinó faríem massa llarg el comentari i tenim pressa, oi?)
petons

 
A la/es 8:21 p. m. , Anonymous Anònim ha dit...

I really enjoyed looking at your site, I found it very helpful indeed, keep up the good work.
»

 

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici