dimarts, d’abril 25, 2006

Oh no!

Cuantes vegades he dit
aquest cop descansaré,
demanaré un temps mort
que sigui tot per a mi?

Cuantes vegades m'ho he dit,
tot convençut, i sempre he acabat
feliç, i al mateix temps decebut?
Però feliç, sobretot feliç.

I ara arribes tu
i desmontes el meu pla,
i ara que he de fer,
apart de pensar en tu?

I ara torno a ser
un titella absurd,
en les mans del caos,
a les teves mans.

Sempre són petons robats,
en qualsevol sala fosca
el que em treuen el son
i em donen la vida.

Sempre petons robats,
i desitjos impossibles,
sempre el mateix problema,
estic enamorat de l'amor.

4 comentaris:

A la/es 10:47 p. m. , Anonymous Anònim ha dit...

Una promesa és una promesa; em deixaré de vergonyes i tonteries i et comentaré ^^ nyii!

Ja t'ho he dit :P m'encanta!
En fi... Tant tranquil que estaves i ja t'han tornat a desmontar el pla eh? aixxx... p o b r e t ¬¬'... ara que dormies tant bé, venen i et prenen el son, et roben, sempre igual... en fi T_T..
Doncs jo en el fons... crec que t'encanta! ><

Saps keeeep? M'alegru d'haver-te conegut... wenu, que hem xerrat poquet de moment xDDD xo ets booona gent!

Apa pitiuet, un ptuniku immens!*
Ens trobem escribint tonteries per relats! :P

 
A la/es 11:22 p. m. , Blogger carlota ha dit...

per fi l'has vist
:)
petons

 
A la/es 8:35 a. m. , Anonymous Anònim ha dit...

Interesting website with a lot of resources and detailed explanations.
»

 
A la/es 11:44 a. m. , Anonymous Anònim ha dit...

Keep up the good work. thnx!
»

 

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici