divendres, de maig 12, 2006

Mirall

Voldria mirar enrere
i poder anar endavant
ser millor persona
però mai canviar...

Voldria que el malson
ja s'hagués acabat,
poder treure coses bones
del meu passat...

Però si miri on miri
tot és un mirall
no puc tornar enrere
ni anar endavant...

Busco un camí
i estic lligat de mans
miro endavant
i tot és un mirall
que reflexa el meu passat
maleït passat
deixa'm en pau!

Avui em miro,
i no em reconec,
avui em busco,
busco els perquès...

Però si miri on miri
tot és un mirall,
no puc tornar enrere
ni anar endavant...

Perquè avui tot és tan gris,
perquè avui tot és tan buit
perquè tot és així de brut,
perquè el món és tan absurd,
i perquè em sento tan perdut??

Però si miri on miri
tot és un mirall,
no puc tornar enrere
ni anar endavant...

Busco un camí
i estic lligat de mans,
miro endavant
i tot és un mirall
que reflexa el meu passat,
maleït passat,
maleït mirall
que reflexa el meu passat
maleït passat,
deixa'm en pau!!



Projecte de cançó. XtaSis, poseu-vos a treballar per posar-li música, jo ja he fet la lletra xD

2 comentaris:

A la/es 12:21 a. m. , Blogger carlota ha dit...

ueueueeeeeeeeeeeeeeee
benvingut siguis, ja tocava
m'encanta la lletra, ara els toca currar a ells.
la cançó k hem de fer a mitges és la recepta de la felicitat
=)

petunitus!

 
A la/es 12:36 p. m. , Anonymous Anònim ha dit...

I like it! Good job. Go on.
»

 

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici