dijous, de desembre 29, 2005

Bogeria

Cada cop més fort
el batec del meu cor
i cada cop més aprop
el del teu propi cos...

Cada cop més intens
l'anhel impacient
cada cop més immers
en un deliri conscient.

Més fort, més aprop,
els teus llavis contra els meus,
la teva pell em subjuga,
càlida i tirana.

I separar-me del teu cos
fóra ara trair al meu cor
i allunyar-me de tu,
un pecat sense perdó.

Com més a prop
més lluny del món,
com més lluny,
més mor el món.

I en estreta aferrada,
més dur el comiat,
i en càlida besada et dic,
fins aviat.

3 comentaris:

A la/es 11:32 p. m. , Anonymous Anònim ha dit...

qui diu fins aviat diu fins demà

t'estimo i et necessito... i ja se sap que la prudència...

és un defecte.

encara no has marxat i ja tinc ganes que tornis. és que t'estimo.


llegeix neruda quan vulguis recordar-me, i jo miraré de no passar tot el dia pensant en tu.

 
A la/es 12:58 a. m. , Blogger carlota ha dit...

ja has tornat, i sort que ets aki...
demà ens veiem tantes hores com tingui el dia.
t'estimo.

 
A la/es 6:04 p. m. , Anonymous Anònim ha dit...

Great site loved it alot, will come back and visit again.
»

 

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici