dilluns, de març 12, 2007

Enemigo

Vivo con él,
duermo con él,
sueño con él,
y sin embargo le odio.

Le detesto a veces,
a veces me gusta,
solo a veces,
esas veces
toma el control.

Él es yo, yo soy él,
y solo a veces
somos uno
aqui dentro.

A veces le miro
en los reflejos
y no sé lo que veo
quien es el extraño
que me mira burlón.

A veces le temo,
a veces le odio,
quisiera verle muerto tambien,
quisiera que se fuera
y no sé quien es,
quisiera que muriera
pero sobrevivirle tambien,
intento abrazarle,
comprenderle, amarle,
pero no puedo,
él es mi enemigo
i te hiere a veces,
y le odio por ello
y me odio por ello
porque él es yo
y yo soy él...

Pero yo...
yo también soy yo...
y te quiero.

5 comentaris:

A la/es 10:03 a. m. , Blogger carlota ha dit...

és massa bo i massa trist per ser l'últim que has publicat....

penjaràs el d'ahir?



t'enyoro

 
A la/es 7:59 p. m. , Blogger Àfrika ha dit...

ooohh... saps que també escrius força bé en castellà?? M'agraden els teus poemes...

petons!!

 
A la/es 1:40 a. m. , Blogger Irene ha dit...

pichurrín!





:3

 
A la/es 12:56 p. m. , Blogger Laura ha dit...

Quan tornarà l'activitat a "Els llargs silencis"?

Un petonàs, Alvaretti!

 
A la/es 3:53 p. m. , Anonymous Anònim ha dit...

Who knows where to download XRumer 5.0 Palladium?
Help, please. All recommend this program to effectively advertise on the Internet, this is the best program!

 

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici