dilluns, de desembre 11, 2006

Desig de tu

En els teus ulls hi veig
ulls de pàtria improbable
un aquí on finalment reposar
un infinit allà per explorar
silencis mig sospitats
entre paraules mal pronunciades
frenades per la por
a despullar-se de sentiments
i que només quedi fred

i els miro i et busco incansable
per perdre la por i despullar sentiments
i capturar els acords que sonen al meu cap
que ni aprenc a capturar
ni puc assegurar que hi siguin
si no puc utilitzar el vers per descriure't
serà per tenir-te aprop
perquè tan sols a mitges
puguis saber tot el que em crema dins
un foc etern sense treva
que crepita inclement el teu nom

tremolo infantil de dubtes i pors
tremolo adolescent de tenir-te aprop
tremola la meva ànima
la commous tan sols respirant
la canvies a cada pas
em canvies
ens canvies
cada instant és un nou demà
que no deixaré escapar tan fàcilment

capturaré valent l'aroma de la teva pell
i l'atresoraré en el meu record
com si de records d'infància es tractessin
per tal que formis part de mi
sense alternativa ni voluntat de tal
i seguiré escrivint versos buits de sentit
buits de sentit si no els llegissis tu
i continuaré agenollant el meu amor
el meu amor als teus peus
als teus peus de neu
i la teva pell de gel
la desfaré a cops de llavi
de llavi de tendresa
de llavi de desig
de desig de tu

2 comentaris:

A la/es 11:38 p. m. , Anonymous Anònim ha dit...

és tan preciós i tan tendre i tan... m'has fet saltar una llàgrima, ja ho saps...

 
A la/es 2:31 a. m. , Anonymous Anònim ha dit...

Fa temps que no sé res de tu... on pares?

=Peres=

 

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici