dimarts, de maig 23, 2006

Un rayo de luna

La piel retrocede
ante el embite del deseo,
no puedo explicar
porque me arden los labios,
i porque mis manos buscan,
tenues formas que no están,
porque mi vista sigue,
tu ausente figura,
allí donde estarías,
si estuvieses a mi lado,
mirando la luna,
en este tejado olvidado,
olvidado del pasado,
del presente y del futuro,
y dime si un sentimiento atemporal
puede tener algun futuro,
pero te quiero aquí, y te quiero,
y me faltas, y te busco, y no estás,
y te miro sin verte, y me miras, creo,
no lo sé, no te veo, pero te beso, si,
en el aire, en mi mente, piel a piel
ya no hay distancia,
y si debo cerrar los ojos
para tenerte al lado,
no perderé nada, solo, quizás,
un rayo de luna.

5 comentaris:

A la/es 11:51 p. m. , Blogger carlota ha dit...

hostia, no n'hi havia per menys, realment, una canya de poema.
seh
^^
felicitats altre cop, crack

 
A la/es 9:45 p. m. , Anonymous Anònim ha dit...

ei!!! no era " un rayo de sol"????
jajajaja

ej conya!

mu maco... ja te vai dir q algun dia ens haurem de seure tu, l'alan i jo a posar música a les teues lletres!!!

puta mare nano!!

Bernat R.

 
A la/es 9:48 p. m. , Blogger Underneath ha dit...

Un rayo de sol, uoh oh oh, en mi corazon, uoh oh oh...
No, la lluna està més a prop, és, com diria en Cyrano, l'amor dels filàntrops...

 
A la/es 10:53 p. m. , Anonymous Anònim ha dit...

Un rayo de luna... waww..
rollu Becquer ya, no? (pk.. era Bécquer el del rayo de luna.. no? ><)..
Yo estic a favor del Bernat R. encara que no el conegui de res! jajaj a veure quan us assenteu i poseu música a aquestes preciositats! ^^
petunikus pitiui anderniizz!

 
A la/es 5:38 a. m. , Anonymous Anònim ha dit...

I love your website. It has a lot of great pictures and is very informative.
»

 

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici