diumenge, de febrer 12, 2006

Ja mai més? Ja mai més.

Ja mai més tornarà
el fanal del carrer Mallorca
a apagar-se,
cohibit, al nostre pas.

Ja mai més tornarà
el cambrer del vell Shawarma,
a mirar-nos,
envejós, mentre abraçats xerrem.

Ja mai més sonarà
el telèfon i sentiré
la teva veu,
dolça, parlant del seu dia.

Ja mai més esperaré
que la llum sigui vermella,
simple excusa,
per aturar-me i besar-te.

Ja mai més es buscaràn,
els ulls, les mans,
ja mai més es trobaràn
les ments, els llavis.

Ja mai més t'esperaré,
recolzat a la paret,
a l'Escola,
ni vindré a Gràcia.

Ja mai més em mullaré
esperant veure el teu rostre
al carreró de Sarrià,
brillant.

Ja mai més convertirem
els segons en hores
asseguts al sofà,
filant les hores.

Ja mai més el gat
m'observarà, curiós,
ja mai més hi parlaré,
per divertir-te.

Ja mai més trucaré
al sisè segona...
"Que hi és...?"
Ara baixa...

Ja mai més tornaré
enrere, quan m'hagi despedit,
per fer-te, mig avergonyit,
l'últim bes... "Fins demà, amor..."

Ja mai més serem,
com tu vas dir,
poesia quan som junts,
i s'haurà trencat la rima.

Ja mai més els meus mots
viuràn un particular romanç
amb les teves orelles,
i els meus llavis marxaràn.

Ja mai més podré olorar
les aromes del teu coll,
i ja mai més et besaré
com ho feia, tendrament.

Ja mai més les meves mans
recorreràn la teva pell,
ja mai més ens sentirem
un huracà impacient.

Ja mai més, res.

Ja mai més.



Res.




*Ahir a la nit va fer quatre mesos del sopar del Puigcercós*
*Dimecres a la nit va fer quatre mesos de la nit màgica, de la primera*
=( so sad

8 comentaris:

A la/es 6:00 p. m. , Blogger OLGA! ha dit...

mai diguis mai, mai és massa temps. No t'estic dient que tot això tornia passar amb la cArlota, pro al món hi ha molta gent..de debó!
Però m'agrada el poema, és molt trist per això. I et vaig dir que la careta de "=( so sad" me la quedava jo! ARa stik =) so happy, però potser un dia torno a estar so sad, xo no tinc res per posar so sad xk tu tens la meva careta, així que estaré tristà però no tindré cara. Ups! Quan estigui trista no tindré cara!! Buff kina paranoia només per dir-te que no estiguis trist, que de la mateixa manera que l'altre dia et vaig explicar el que em passava, tu sempre pots fer el mateix (weno, nkara que ja sàpiga el que et passa!).

ai! no sé si m'estàs entenent! Aníma't! Somriu! no m'agraden les depres de la tarda-vespre.. és millor està alegre i content. però dir això també és molt egoista xk és com si t'estigués exigint que estiguis sempre content. així que no sé que dir-te.


...somriu...
...potser així el cor pren exemple...























=) so happy

 
A la/es 6:01 p. m. , Blogger OLGA! ha dit...

a! t'he respós els comentaris al meu blog, ves-hi! jeje





patunets!

=) so happy

 
A la/es 10:02 p. m. , Anonymous Anònim ha dit...

bon exercici literari.
interessant, realment.

 
A la/es 10:03 p. m. , Blogger carlota ha dit...

mai més, mai més.


i per quan xerrar normalment cara a cara, riure i poder explicar les mateixes rucades de sempre, recordar amb un somriure i treure't les espines de l'ànima?

reacciona

 
A la/es 10:17 p. m. , Blogger Underneath ha dit...

El poema no és una pegunta, ésuna afirmació, o una pregunta que es respón sola, si ho vols dir així.

Ara mateix no puc recordar amb un somriure. Perdona si consideres que ho hauria de fer. I les espines, ara mateix, van sortint, poc a poc, però van sortint. No em donis presses.

 
A la/es 7:39 a. m. , Anonymous Anònim ha dit...

I say briefly: Best! Useful information. Good job guys.
»

 
A la/es 3:16 p. m. , Anonymous Anònim ha dit...

Hey what a great site keep up the work its excellent.
»

 
A la/es 9:59 p. m. , Blogger Yáiza ha dit...

I mireu-vos ara... coi de nens!!! =D (m'encanteu, sou una parella genial!)

(I com t'admiro... vas lluitar amb perseverància, contra la resta del món, que et deia que l'oblidessis, i al final ens hem de treure el barret i reconèixer que tenies raó, que no podia ser de cap altra manera, que vosaltres SOU junts. Felixitats!)

hauria penjat el comentari a relats però, per variar, no funciona.

Avui he volgut rellegir aquest poema. I sort que no ho he fet al matí!! Però és que m'ha vingut al cap la frase "Ja mai més...res" i m'he enrecordat molt d'aquest poema.

Ja mai més res, Àlvaro. Però tan de bo d'aquí uns quants mesos us rigueu de mi tots junts per dir-me "de debò creies que s'havia acabat?", com ric jo de tu ara...

Però, per ara... ja mai més, res.

Petons!!

Yáiza

 

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici