dimecres, de febrer 01, 2006

Somni cruel

Una reunió. Sembla ser que és una reunió de JERC. Fins i tot, sembla el nostre casal. Tu hi ets.

Estic capficat, sense escoltar la reunió. M'importa poc. De sobte, deixes caure un paper a la meva falda. Mig pintat mig escrit, amb un llapis de color groc, la teva lletra. Diu que hem de parlar. Ara.

Surto del casal, que ja no és el casal. A fora, no és el carrer Villarroel. És una plaça gran, amb plantes i fanals, que baixa fins una platja i el mar. Hi ha una boira espessa, que passa en forma de remolins portats pel vent. Surts per la porta, i ens mirem silenciosament. Sense dir res, et llençes als meus braços. Em fas un petó com els dels bons temps, tendre i furiós al mateix temps, com si volguessis trencarme l'ànima en mil bocins amb els teus llavis. De fet, sempre ho has fet.

M'abraço al teu cos, estrenyent-lo fort. Et beso, sento l'olor del teu coll, jugo amb les teves orelles (compte amb el piercing!). Recorro amb les mans la teva figura, immers en l'oblit i el record.

Caminem abraçats per la plaça. Em dius encara que estic tan prim que em pots abraçar amb un sol braç. Em fas pessigolles a l'esquena amb les ungles, com aquella primera nit al costat de la Santa Paciència.

Els teus petons càlids inunden la meva ment, i em fan estar en el paradís.

Mentre passejem a la platja, descalços i encara abraçats, sona una música com de piano, estrident i gairebé ridícula.













És el despertador.

Bon dia.





No puc triar el que somio.

10 comentaris:

A la/es 6:11 p. m. , Blogger OLGA! ha dit...

t'has llevat content?

xk el subconscient manipula molt l'estat d'ànim, encara que nomes sigui un somni..jeje

=)

 
A la/es 11:14 p. m. , Anonymous Anònim ha dit...

si tries el que somnies, deixes de ser mortal... o bé somnies despert.
=) prefereixo això últim.

un somni extrany, de fet.

 
A la/es 3:44 p. m. , Blogger Underneath ha dit...

De fet no, no m'he llevat content, però he d'apendre a viure amb això, no?












No?

 
A la/es 10:50 p. m. , Blogger OLGA! ha dit...

no has d'aprendre, ja saps com es fa.

potser és només falta de costum




=) smile

 
A la/es 11:23 p. m. , Blogger OLGA! ha dit...

ui, koneixes a una altra olga? i j ke em pensava k era exclusiva..jeje

*na nitt

 
A la/es 3:28 p. m. , Blogger Underneath ha dit...

jajaja, en conec en conec =)

cadascú té la seva exclusivitat

 
A la/es 7:08 p. m. , Anonymous Anònim ha dit...

Somiar es bo, sigui el que sigui. A vegades els somnis son millors que la reaslitat, a vegades et fan sentir més viu/a.
Somiar es bonic, i m'agraden els finals tristos.

Soc rara?

I promise no more sad comments, jaja

 
A la/es 11:06 p. m. , Anonymous Anònim ha dit...

Here are some links that I believe will be interested

 
A la/es 6:00 a. m. , Anonymous Anònim ha dit...

Very pretty site! Keep working. thnx!
»

 
A la/es 1:52 p. m. , Anonymous Anònim ha dit...

I'm impressed with your site, very nice graphics!
»

 

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici