diumenge, de febrer 05, 2006

Tu

Què és l’amor sinó turment?
El que em dones a mi
quan jo no el tinc.

Què és l’amor sinó moment?
Quan em busques i et busco
i vens i vinc.

Què és l’amor sinó patir?
Quan jo et vull tant
i tu no em sents.

Què és l’amor sinó gaudir?
Quan et crido i et busco
i em sents i vens.

Què és l’amor sinó temor?
De perdre’t
quan tant t’estimo.

Què és l’amor sinó tendror?
Quan estic fosc
i em mimes i et mimo.

Què és l’amor sinó ho ets tu?
perquè jo no hi sóc
si tu no hi ets.


Extret de Relats en Català. Autor:Melcior

6 comentaris:

A la/es 1:00 p. m. , Blogger OLGA! ha dit...

m'enkanta, llàstima ke no l'hagis escrit tu...però és molt maca!

l'amor no és una cosa definida, no és bo ni dolent, és amor i punt.





=) so sad

 
A la/es 7:21 p. m. , Anonymous Anònim ha dit...

oh dear...

 
A la/es 8:10 p. m. , Blogger Underneath ha dit...

tòpica?


No és pas meva...

 
A la/es 1:59 a. m. , Anonymous Anònim ha dit...

Here are some links that I believe will be interested

 
A la/es 9:48 a. m. , Anonymous Anònim ha dit...

I'm impressed with your site, very nice graphics!
»

 
A la/es 5:06 p. m. , Anonymous Anònim ha dit...

Your website has a useful information for beginners like me.
»

 

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici