dimarts, de febrer 07, 2006

Amb la paraula a la boca

sembla que ha tornat a passar. La he tornada a cagar? Ho sento, però no ho crec... Penso que si per una vegada et sinceressis amb mi els dos entendriem moltes coses. Potser jo t'entendria, potser tu m'entendries i, de passada, tots dos ens entendriem més a nosaltres mateixos.

I m'has tornat a deixar amb la paraula a la boca. Ja m'hi estic acostumant. Simplement intent-ho sincerar-me, dir-te que sento, que m'entenguis, perquè la necessitat de compartir sentiments, la que tu mai em vas mostrar, ja la he tingut jo pels dos. I fujes, i t'escapes, i fas allò que sempre m'has acusat de fer. I jo ja no sé que fer. "estic atrapat en mi", com diuen els Gossos en aquell disc que em vas regalar.

I m'has tornat a deixar amb la paraula a la boca. Però ara ja no és com abans. Abans, quan jo et preguntava com estaves, quan et veia trista o amoinada per alguna cosa, tu somreies, et feies la valenta i reies, em feies un petó i deies, no res, estic cansada, i em feies un petó. I saps que no menteixo. I t'equivoques si penses que jo m'ho creia. Però respectava el teu espai personal, perquè sempre he cregut que necessitaves exactament això, espai personal, jo no volia agobiarte o el que sigui! I quantes vegades m'he mossegat la llengua, quantes vegades m'he dit, Alvaro, coi, no siguis ruc (la veu de la meva consciència parla com tu, veus?), si t'ho vol dir ja t'ho dirà, no la taladris, pobre nena, que acabarà de tu fins als...

I ara em dius que no hi ha marxa enrere... marxa enrere des d'on? Perquè fuges, perquè no em parles, perquè quan ens veiem ja no em mires a la cara? Perquè vaig equivocar-me tant? perquè vaig mirar de ferte tan feliç? Perquè tot s'ha acabat?

marxa enrere des d'on? marxa enrere des de que? Que erem tu i jo? Si mai vam entendre el que hi havia al cap de l'altre... si mai, quan et preguntava que et passava, m'ho vas voler dir, fins a quin punt vaig ser jo qui no et va entendre?

Perquè et vas amagar? perquè no em vas dir el que de veritat passava ni tan sols el dia que em vas deixar? I m'ho negaves, i m'ho tornes a negar, i fujes de mi un cop més, com en un d'aquells malsons en el que has d'arribar a un lloc i no pots perquè tens els peus enganxats a terra... I fujes, i tornes a fugir, i tothom em diu que em rendeixi, però saps que no soc així. Que necessito lluitar per el que vull per ser feliç, i així com hi ha coses que et fan ser tu, això és el que em fa ser jo.

I segueixo preguntant perquè. Mil perquès em venen al cap. I no ho sé. I tu, tu no em vols contestar. I mai em vas donar la clau del teu cor, i si soc culpable de no haverlo pogut obrir, soc culpable de molt més.

Soc culpable d'amor, el més greu dels pecats, perquè el malalt no busca ni troba cura.
Soc culpable de voler fer-te feliç.
Perdona'm.

8 comentaris:

A la/es 6:04 p. m. , Blogger OLGA! ha dit...

és com la resposta mai escoltada. li diré a la carlota ke ho llegeixi, si més no així no podràs dir que t'ha deixat amb la paraula a la boca. Si més no, ja t'hauràs desfogat. =)

mm.... pro, avegades un perdo no soluciona les coses, i no crec que aquest cop sigui una excepció (tot i que m'encantaria). u xentu.





=)x 10000000

 
A la/es 6:14 p. m. , Blogger Underneath ha dit...

Ja sé que no es qüestió de perdó... és questió de... de no sé pas què, ni tan sols sé si es questió d'alguna cosa...




=)x2000

 
A la/es 10:16 p. m. , Blogger carlota ha dit...

és qüestió d'entendre que si he de marxar no ho faig per deixar-te amb la paraula a la boca.
és questió d'entendre que no em vas fer mal durant aquells tres emsos meravellosos, però que me'l tornes ara de forma lenta i cruel
és questió de comprendre que s'ha acabat, que et vaig estimar, molt però que ara ja només ets un amic.
si tu vols, és clar.

però siusplau, pots mirar de comprendre que això em fa mal?

 
A la/es 3:35 p. m. , Anonymous Anònim ha dit...

es diu que sempre fem mal a allò que més estimem...
I no m'agrada que sigui així, però jo no et demano que llegeixis el blog. Són sentiments, monòlegs, i no cartes, per més que ho semblin.

 
A la/es 2:59 p. m. , Blogger appelsin ha dit...

A vegades fa falta lluitar, cansar-te, arrivar fins al final per poder tornar a començar... Però on és el final? quan troves que el camí ja s'ha acavat?

Trobo que no, que la vida es una putada, però que et fa feliç de tant en tant. I encara que tan sols sigui per això...

Molt sofert, el text. et deu sortir molt de dins.

Apa, anims =)

(extrany, jo animant =P)

 
A la/es 3:01 p. m. , Blogger appelsin ha dit...

PD: fot molt lo de que et deixin la paraula a la boca, però pitjor seria que te la deixessis tu mateix dins

 
A la/es 6:17 p. m. , Blogger OLGA! ha dit...

laura la vida no és una putada.

la vida és vida i està per passar's-ho bé i disfrutar-la.

De tan en tan, passen coses que et fan pensar que la vida i el món estan en contra teva, però ella no en te la culpa. Jo estimo la meva vida i per res del món la cambiaria. Spero que hi hagi algú més que opini així.









merci pel =)x100000 jeje
ara ja és
=) so happy

 
A la/es 10:11 a. m. , Anonymous Anònim ha dit...

Looks nice! Awesome content. Good job guys.
»

 

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici