diumenge, de setembre 03, 2006

La lluna (Ilargia) - Ken Zazpi

esaiozu euriari berriz ez jauzteko,
esan bakardadeari gaur ez etortzeko.

eusten nauen soka zara eta itotzen nauena,
ametsak sortu zizkidana, galtzen dituena.
na na na naa nananaa...

zuretzat ilargia
lapurtuko nuke gauero,
eta zu itsu zaude bere argia ikusteko,
irribarrez, gero minez,
eragin didazu negarra,
nire sua itzali da,
ez zara gaueko izar bakarra,
ez zara!!

esan sentitzen dudana ez dela egia,
une baten sinesteko ez garen guztia.

Ves i diga-li a la pluja que no torni a venir.
Diga-li a la soledat que no la vull avui.
Ets la soga que m'aguanta i m'ofega al mateix temps.
La que em va fer néixer els somnis,
la que me'ls fa malbé.

*Cada nit tinc un desig: la lluna per tu robaria.
I si es perd la seva llum, una obsessió a la llunyania.
Un somrís, de malferit, pel patiment que per tu ploro.
Ja s'ha apagat tot el meu foc,
no ets l'única estrella de la nit,
no ho ets!

Digues que el que ara sento no és de veritat.
Tot el que no som per creure
per creure en un instant.

*Cada nit tinc un desig: la lluna per tu robaria.
I si es perd la seva llum, una obsessió a la llunyania.
Un somrís,de malferit, pel patiment que per tu ploro.
Ja s'ha apagat tot el meu foc,
no ets l'única estrella de la nit,
no ho ets!

1 comentaris:

A la/es 12:22 p. m. , Anonymous Anònim ha dit...

és genial aquesta cançó.....

la bronca que em va caure ahir x fer tard....
a lo mejor la chica tiene algun complejo, nosé...
x'D

 

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici